Księgi przychodów i rozchodów
Prowadzenie podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów
- prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów / kosztów;
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
- sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od towarów i usług (VAT);
- rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli;
- rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wraz z naliczaniem odpisów amortyzacyjnych;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego;
- rozliczenia roczne i sporządzanie zeznań podatkowych (m.in. PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38);
- inne usługi na życzenie klienta.
Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt ewidencjonowany)
- miesięczne naliczanie podatku (PPE);
- bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT);
- rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli;
- rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli;
- rozliczenia roczne i sporządzanie zeznań podatkowych
- inne usługi na życzenie klienta