Księgi przychodów i rozchodów

Prowadzenie podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów

  • prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów / kosztów;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
  • sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od towarów i usług (VAT);
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli;
  • rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wraz z naliczaniem odpisów amortyzacyjnych;
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia;
  • bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego;
  • rozliczenia roczne i sporządzanie zeznań podatkowych (m.in. PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38);
  • inne usługi na życzenie klienta.

Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt ewidencjonowany)

  • miesięczne naliczanie podatku (PPE);
  • bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT);
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT) właścicieli;
  • rozliczenia i deklaracje ZUS właścicieli;
  • rozliczenia roczne i sporządzanie zeznań podatkowych
  • inne usługi na życzenie klienta